4. Досвід любові Ісуса - екзистенціальне богослов'я

 

 

Тереза робить наступні синтези стосовно себе самої, Бога, Церкви, святості, конфронтуючи своє життя з досвідом Ісуса, який отримала і який черпає безпосередньо з Євангелія. У теологічному читанні свого життя інтерпретує кожну подію як знак любові Ісуса і Його визволяючої сили: смерть мами, делікатність батька, вступ Поліни в Кармель, своє зцілення усмішкою Марії, чудо Божого Народження, навернення Пранціні, зустріч з Леоном XIII, вступ в Кармель у 15-и річному віці, хвороба батька, терни Кармелю, читання творів Іоанна від Хреста, пожертвування себе милосердній Любові, відкриття "малої дороги", ліфта і свого місця в серці Церкви, страсті ночі віри, прагнення у небі чинити добро на землі, остаточне очищення хворобою. Безустанно згадує Ісуса, розповідаючи про Його дію в ній. Цей рух: пам’ять-розповідь, який виходить з досвіду Терези, постійно направляє до нового досвіду – до визволення Ісусом і до Його Царства в нас: "Розумію і знаю з досвіду, що «Царство Боже в нас»" (Rps A, s. 181; OC, s. 211). 

 

Досвід і віра  

Досвід і поезія 

Досвід і навчання новичок